Jakie trendy w logotypach

Być może dopiero zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej działalności albo jesteś właśnie w trakcie tworzenia wizerunku dla swojej firmy, a może chcesz odświeżyć swoje dotychczasowe logo? W każdym przypadku warto poznać niektóre nadchodzące trendy i dopasować je do swoich potrzeb i... gustu!

 

 

Zapoznając się z nową firmą, tak jak w przypadku poznawania nowych ludzi, zwracamy uwagę na jakiś jeden interesujący szczegół, by go zapamiętać i kojarzyć z daną osobą lub właśnie - firmą. Powinien to być znak rozpoznawczy, który zarówno łatwo zapadnie w pamięć potencjalnemu klientowi, jak i przedstawi kluczową wartość Twojej działalności. Tworząc logotyp, niezależnie od panujących trendów modowych, należy pamiętać o kilku ważnych jego cechach:

 

PROSTOTA: unikalne elementy bez nadmiaru szczegółów

 

UNIWERSALNOŚĆ: prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach oraz odpowiednia orientacja na różnych formatach drukowanych

 

CEL: logotyp swoim wyglądem powinien godnie reprezentować Ciebie i Twoje usługi :-)

 

WYJĄTKOWOŚĆ: wyróżnij się na tle konkurencji!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mając na uwadze powyższe kryteria, sprawdzamy co w trawie piszczy:

 

Czcionka

 

  • połamana, z nieregularnymi przerwami między literami

  • chaotyczna, litery na różnych poziomach

  • naśladująca pismo ręczne

 

Wszystkie powyższe oczywiście z zachowaniem czytelności!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolory

 

  • jaskrawe

  • tęczowe

  • złożone z wielu odcieni

  • maźnięcia pędzlem

 

Połączenie pisma ręcznego z eksplozją barw, to pomysł dla firm chcących emanować kreatywnością i odważnym wizerunkiem szalonego malarza ;-) Jaskrawe i wielobarwne logotypy świetnie sprawdzą się na wszelkich urządzeniach elektronicznych, co może być szczególnie ważne, gdy Twoja firma istnieje głównie w sieci. Jeśli będziesz jednak potrzebować materiałów drukowanych, warto zamówić projekt logo z wersją dedykowaną do druku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geometria

 

Jest to kontynuacja trendu z ubiegłego roku - wpisywanie geometrycznych kształtów w typografię zapewnia czysty i elegancki wygląd Twojego logo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niestandardowy układ liter

 

Firmy z dłuższą nazwą mogą pobawić się nieoczywistym układem liter - najważniejsze litery obok siebie, kilka nad lub pod główną nazwą albo wokół znaku/symbolu. Pełna dowolność zapewni chwytliwe i zapamiętywalne logo, które zrobi świetne wrażenie!

 

 

Wiedząc już, czym można się kierować przy kreowaniu logotypu, zamów u swojego grafika lub tutaj projekt Twojego Nowego Logo, które doskonale przedstawi Twoją firmę w nowym, świeżym stylu, jednocześnie zachowując istotę Twoich usług i osobowości. Jesteś gotowy? Zapraszam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korzystałam z opisu trendów na WiXBlog

 

09 stycznia 2019

PAKIETY PREMIUM

HOME

Projekty

Druk

O mnie

Kontakt

PremiumBlog

Laser

Created with WebWave by PremiumYou

Kontakt

- nowości marketingowe i wizerunkowe oraz rabaty %

Regulamin

Polityka prywatności

Zwroty/

Anulowanie

Dostawa

Fot. & Grafika - Marta Zubek

 

© PremiumYou 2020

Twój e-mail:
Tak, chcę dostawać Premium Newsletter
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Pomyślane Notatki